torsdag 30 juni 2011

Mitt skickade sommarhemlispaket

Ja, då har jag fått klartecken att hemlispaketet har kommit fram till Vildkatten, så jag lägger in bilder här nu.


Två tyger på c:a 50-60 cm st, en klänning till dottern, en sömnadstidning, chokladkaka, resår, kardborreband, strykapåmärken, några satinrosor, en prinsessbakelse och en "drömrulltårtebit" - ja det var nog det hela.


Prinsessbakelsen har jag sytt efter min egna beskrivning och beskrivning till rulltårtan hittade jag här.

En extra bild på klänningen.


Mönster från Ottobre, strl 86/92, blommigt tyg från Stoff och stil och stjärntyget är från Lundmyr of Sweden, jag vann det hos Barntyger.se. Jag får vänta lite till på mitt paket har jag fått reda på, men det dyker nog upp under nästa vecka. Ska bli kul!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Wow vilket fint paket Vildkatten fick!!!

Åsa Tidqvist sa...

Vilket fint paket du satt ihop! klänningen är underbar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...