lördag 26 mars 2011

Virkad dammsugare, studentmössa och ett sytt mobilfodral

En virkad dammsugare, en studentmössa och ett sytt mobilfodral är vad som har hunnits med i veckan. Det är sådan röra bland tyger och symaskiner just nu så lusten att sy något mer avancerat än ett mobilfodral har inte riktigt infunnit sig.


Beskrivningen till dammsugaren hittade jag hos Crochetra och beskrivning till studentmössan finns hos Pysselkiisen.




Herr Nilsson får prova studentmössan. 

Mobilfodralet har jag klippt ut efter måtten på mobilen. Det är inte mobilen på bilden utan en HTC av något slag som ska omslutas av fodralet :) Ett IKEA-tyg från gömmorna fodrad med restbitar av svart fleece, stängs med kardborreband.


Jag fortsätter tjata om att ett hemlisbyte snart drar igång. Det är jag som ska försöka administrera den här hemlisomgången och än så länge har inte så många anmält sig, så det skulle vara roligt om fler ville vara med! :) Jag fördelar hemliskompisarna imorgon, söndag, så än finns det tid att anmäla sig.  

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...