söndag 27 mars 2011

Svaren till hemlisbytet

1. Hur många barn har du och vilken sort?
Jag har tre barn. Två flickor och en pojke.
2. Huvud, kläder och fotstorlek på barnet/barnen?
Äldsta dottern, 15 år, har strl S/M, 38 i skor, sonen, 12 år, har strl 164 och 39 i skor, yngsta dottern, snart 5 år, har strl 110 och 30 i skor.
3. Vad har du själv för storlek på kläder och fötter?
44/46, strl 38 i skor.
4. Är du nybörjare, medel eller avancerad på sömnad/stickning/virkning?
Medel på sömnad och nybörjar på stickning och virkning.
5. Någon annan hobby eller stort intresse?
Göra smycken och att baka tycker jag är roligt.
6. Vilken typ av tyg/garn föredrar du?
Jag gillar de flesta sorters tyger och det samma gäller garn, är "allätare" :)
7. Är du allergisk mot något?
Nej.
8. Vad är dina favoritfärger? Finns det några färger du absolut inte gillar?
Favoritfärgerna är rött, lila, svart till mig själv, till yngsta dottern som är den jag mest syr till blir det väldigt blandade färger. Färger som jag absolut inte gillar? Aprikos är ingen favorit.
9. Skulle du vilja ha 1 m tyg eller en pocketbok i ditt hemlispaket?
1 m tyg.
10. Vad läser du för typ av böcker?
Allt möjligt.
11. Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Nej.
12. Nytt eller second hand?
Både och.
13. Pojk/flick eller unisex?
Både och.
14. Vilka material gillar du eller ogillar du?
Jag gillar det mesta.
15. Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva?
Resår, kardborreband, snedslå, sådant som alltid går åt.
16. Är det något särskilt mönster du letar efter?
Nej, inte just nu.
17. Bor du i hus eller lägenhet?
Lägenhet med uteplats.
18. Kaffe eller te?
Kaffe.

1 kommentar:

Madeleine sa...

Vad är detta för hemlisbyte, månne? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...