onsdag 30 oktober 2013

Ännu en kärleksknutssjal

Sedan jag lärde mig virka kärleksknutar tidigt förra hösten så har det blivit några sådana här sjalar, har inte riktigt koll längre men säkert bort emot sjutton stycken.

Den här är virkad i ett mjukt akrylgarn som jag även virkat en snäcksjal av. Det finns bild i det här inlägget. Jag tycker att det här är en fin färgkombination.

Garnet har jag köpt från YarnParadise som är en garnaffär som finns på nätet. Den är belägen i Turkiet och har verkligen supersnabb service. Jag beställde och betalade sent en tisdag kväll. På torsdag morgon stod DHL utan för min port med garnleveransen! Jag var tyvärr inte hemma just då så jag fick snällt vänta till på fredag istället. Men ändå väldigt snabbt med tanke på att det skickades från Turkiet.


De blir så luftiga och fina de här sjalarna. 


När en kärleksknutssjal är färdig så har jag redan tänkt ut hur nästa ska se ut :) 



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...