söndag 20 juni 2010

Utlottningen avslutad!

Nu är utlottningen avslutad! Undrar ni vem som vann?

Jag bestämde precis när det var dags för dragning att det skulle bli tre vinnare så sambon, äldsta dottern och sonen fick dra varsin lott.


Lotterna skrevs, klipptes ut och lades i en tygkorg, c:a 130 lotter blev det totalt. 

Sambon drog första lotten. På den stod det: 


Sedan fick sonen dra en lott. På den stod det: 


Sist fick äldsta dottern dra en lott. På den stod det:


Grattis till er tre! Och stort tack alla andra som ville vara med i min utlottning! :)

1 kommentar:

JuMel sa...

Åh, vad glad jag blir och vilken otrolig tur för mig att du bestämde dig för tre vinnare!:) Ska fundera på vilken färg jag vill ha på hjärtat och så återkommer jag till dig, är lite sugen på att beställa ett armband oxå...:)/Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...