söndag 13 juni 2010

Och så en ubåtströja


En t-shirt av ubåtstyget som jag fick hem för ett tag sedan fick det ju så klart bli också. Så nu har C i alla fall fyra fina t-shirtar att ha i sommar. Nu behövs det bara lite nederdelar också, får se vad som kan hinnas med.

Favoritglassen just nu, Hello Kitty-glass

Lite tjatigt kanske men samma modell som tidigare, ett mönster ur Welinders bok. Orange/cerise ubåtstyg från Znok. Jag hittade mudd som blev över när jag sydde det här setet, den matchade jättebra.

Här kan ni se bildbevis på molnmössan och dregglisen som jag bloggat om tidigare.Vilken sötnos! :)

6 kommentarer:

MadebyMammaMia sa...

Supersnyggt alltså. Har du plankat mönstret direkt av eller ändrat något?

Helena sa...

Den är nog rätt så mycket plankad rätt av faktiskt, strl 98 (ganska tajt), "anoraklängd?" (tror jag det var) och kort ärm.

Johanna sa...

åh så fin, hon är jättefin i den, hälsa henne det från mig:) /Johanna

Miiaoo sa...

Söt t-shirt!! U båtstyget är riktigt fint! Har inte råd att köpa det nu bara.. För njuta i andras bloggar..
Söta bebis i moln-setet!! Glad liten en det där!!

Nina/littleperky sa...

Jättefin! Det där tyget är supersnyggt.

Palven sa...

Nice ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...