onsdag 21 april 2010

Lite sytt

Här är några dregglisar som jag fick beställning på för ett tag sedan och de har även blivit ivägskickade. Kul när det kommer beställningar på sydda saker också och inte bara på smycken ;)


Det blev ett par dregglisar till sydda för ett tag sedan, de ska läggas in i butiken.


I helgen som var färdigställde jag paketet till hemlisbytet och har skickat iväg det men det är ju inget jag kan visa ännu. :)

Idag låg det ett litet paket i brevlådan men det var inte hemlispaketet utan de fina tyghjärtana som jag vann hos Bibbidi´s. Kul :)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har fixat lite med bloggen och bytt bakgrund och testar nya blogger.

4 kommentarer:

KRUMELEJ sa...

Jättefina allihop!

Nina/littleperky sa...

Många läckra dregglisar!

Mammalito sa...

Vad fina dom är... dessutom måste jag ju säga att din blogg har blivit så fin!! Och en riktigt snygg header!!!

Anonymous sa...

Så himla fina dregglisar, har du lust o kopiera mönstret o sälja det till mig? Har letat efter Allt om handarbete, nr 3 2007 överallt men hittar inte den, så ja ger dig gärna en slant om du vill skicka en kopia på mönstret till mig?
Hade varit jättetacksam!!

Maila mig gärna: carina_loven@hotmail.com

MVH Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...