fredag 16 oktober 2009

Napphållare och näsduksfodral



Jag ville testa att sy en napphållare, så det har jag pysslat med i kväll. Jag beställde ett par ringar av Sygryn och nu har jag äntligen gjort slag i saken och sytt en napphållare, fler ligger utklippta och ska sys ihop. Jag har även sytt ett par näsduksfodral, inte i kväll dock. Varför nöja sig med att sy ett liksom ;-)



Hämtade även ut ett litet paket från JNYdesign idag. Det innehöll molntyg i rött, grönt och turkost. Så jättefina!



Nu ska jag ta en sväng förbi symaskinen igen!

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Vad fina näsduksfodral! Härliga färger, och vilket bra sätt att göra sig av med småbitar tyg! Jag tror inte ens att jag sett små paket näsdukar här, har man snoriga barn åker oftast hela stora lådan näsdukar med..... Viket härligt tygpaket.............

Madele sa...

Planerar du att bli väääldigt förkyld framöver eller kommer det att bli till salu? ;-)

Hälsar Madeleine

Helena sa...

Japp, väntar på att förkylningarna ska börja avlösa varandra ;-) Nej, hoppas väl på att få dem sålda. De ska fotograferas och sedan läggas ut i "butiken".

Martina sa...

Såg att du minsann också lagt vantarna på lite härliga molntyger! Ser fram emot att få se dem i dina kreationer;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...