onsdag 18 maj 2011

Mössor och byten

Jag fick en beställning på en mössa och när jag ändå skulle sy den så sydde jag två till, så det borde ju vara tre mössor på bilden. Men ibland går det undan och beställningsmössan packades in och hann inte hamna på bild.



Fina blommor som mina döttrar C och E har plockat till mig :)



Jag vann ju en mössa hos Tisa för ett tag sedan och i samma veva gjorde vi ett byte som resulterade i en hel massa garnnystan till mig :) Även Lindus och jag gjorde ett byte för ett tag sedan och då fick jag det här fina gula molntyget.





De flesta som tittar in här syr väl själva men jag kan tipsa om att jag för första gången har lagt ut några saker på Tradera. Några av annonserna avslutas i kväll och det finns chans att göra klipp kan jag väl säga...



Sista dag att anmäla sig till hemlisbytet är idag, så är det någon som funderar på att vara med så är det hög tid att höra av sig :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...