tisdag 7 december 2010

Julmarknaden

Idag är jag hemma och vabbar, C kräktes igår kväll så vi får se åt vilket håll det går. Bra tillfälle att passa på att uppdatera bloggen men får skynda mig, det är nog snart dags att byta film för sjuklingen :)


Tack för alla lycka till inför julmarknaden! Här kommer en bild på en del av det jag hade med mig till julmarknaden. Det hänger lite mer på väggen bakom. Det gick lite sämre än förra året men bättre än på vårmarknaden. Man kan väl kanske inte räkna med att gå med någon större vinst på sin hobbyverksamhet? Kul var det i alla fall att vara med! Det var ett par utställare till som hade barnkläder med sig, bl a Söstra mi som kom fram och hälsade. Kul att träffas! Själv hann jag inte gå runt så mycket och titta hos andra.

Lägger in en bild på några nya napphållare som jag sydde upp inför marknaden.


Några av tygerna har jag sytt napphållare av tidigare men de som ligger nederst är helt nya. Såg att jag fått frågan om vart det cerise/orange äppeltyget är köpt, det köpte jag på Stof2000 i Danmark när jag var där i september. De övriga tygerna har jag köpt från Superbuzzy, Stoff och stil, Myrins och Åhléns.


Jag var med i en utlottning  i den här bloggen för några veckor sedan och vann ett tröstpris, så det blev en rolig överraskningen när paketet dök upp i brevlådan i förra veckan. En norsk pysseltidning och en chokladbit :) 

3 kommentarer:

Palven sa...

Stackers stackers Clara!
Hoppas hon kryar på sig och att resten av familjen klarar sig. Det blir att ta fram vitpepparkornen ;o)

dajj sa...

Jag tycker i alla fall att du är duktig som ger dig ut på marknader och delar med dig av din kreativitet! =) För fina grejer är det!

Hoppas lilla tjejen kryar på sig riktigt snart!

mynta sa...

Vilket härligt bord du fick till på julmarknaden! Ser snyggt och proffsigt ut!
Hoppas din tjej mår bättre nu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...