torsdag 16 september 2010

Jag har fått ett hemlispaket!

I tisdags låg ett paket i brevlådan. Det var hemlispaketet på temat höstmys. Spännande! Inuti låg de här fina sakerna. En sjal till C, en mössa till mig, smyckesvajer, en mönstertidning, te och ett prickigt tyg. Jag blev riktigt imponerad av både mössan och sjalen. Sjalen gick hem även hos C. Hon var lite trött i tisdags efter dagis så hon ville lägga sig och titta på film och ville då t o m ha med sig sjalen i sängen :)


Jag kunde inte på rak arm lista ut vem paketet var ifrån, kan ni? Men när jag läste brevet som följde med så såg jag att jag hade gissat rätt. Tack Tina/Tisa för ett jättefint paket!

2 kommentarer:

mynta sa...

Så härligt att komma hem en vanlig tisdag och hitta ett paket som ligger och väntar, fyllt med fina saker! Grattis!

Mandalou sa...

Tack snälla fina du för mitt hemlispaket som kom idag. På min födelsedag!!! Ett helt underbart paket, allt helt i min stil! Dottern kommer dansa av lycka i kjolen hon fick och jag ska piffa upp födelsedagsstassen med det fina halsbandet.
Så TACK TACK TACK! Bättre tajming och bättre hemlispaket kan ingen annan ha fått!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...