tisdag 5 januari 2010

Blåvita änglar


På julmarknaden fick jag en beställning på ett par änglaörhängen i blått och vitt. Kan tilläggas att beställaren är fotbollsintresserad och kommer från Göteborg så då kan ni nog lista ut vilket fotbollslag hon hejjar på. Det var ingen brådska med örhängena eftersom fotbollssäsongen inte har börjat ännu. Men nu är de i alla fall färdiga och jag hoppas att de blev som hon tänkt sig och att de får följa med på många fotbollsmatcher :D Här utanför snöar det för fullt nu, så det återstår att se hur mycket snö som har kommit tills imorgon. Skönt att vara ledig en dag mitt i veckan, då ska här stansas smycken och förhoppningsvis sys färdigt en beställning.

Tack för alla grattis på födelsedagen! :) Ha det bra!

4 kommentarer:

Mia sa...

Söta öronhängen fint det var med vitt huvud och blå kropp. Jag kunde inte maila dig kanske kan du prova maila mig så mailar jag tillbaka. info@kinoko.se

LillaBarn sa...

Vad söta! Önskar man kunde använda örhängen här, mina hål har förmodligen växt ihop....

Susanne sa...

Otroligt fina örhängen. Har sett såna på flera ställen och har tänkt att prova på att göra såna själv... men det blir inte av. :-)

Du har så mycket fint här!

KRUMELEJ sa...

Jättesöta örhängen. Kommer nog förgylla många matcher.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...